Tag Archives: Contract prestari servicii

Ghid pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică din februarie 2006

INTRODUCERE

În contextul angajamentelor asumate de România faţă de Uniunea Europeană în cadrul capitolului 1 “Libera circulaţie a mărfurilor” şi al recomandărilor Comisiei Europene, a fost adoptată Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006.

Scopul noii legislaţii îl constituie:

> promovarea concurenţei între operatorii economici;

> garantarea tratamentului egal şi nediscriminarea operatorilor economici;

> asigurarea transparenţei şi integrităţii procesului de achiziţie publică;

> asigurarea utilizării eficiente a fondurilor publice prin aplicarea procedurilor de atribuire.

Prezentul ghid de aplicare a legislaţiei privind atribuirea contractelor de achiziţie publică este un instrument ajutător pentru o aplicarea corectă şi în acord cu bunele practici europene.

Abrevieri utilizate în prezentul ghid:

Prin ordonanţă este denumită Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006.

Prin hotărâre este denumită Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările ulterioare. Continue reading

Contract de inginerie şi consultanţă

PĂRŢILE
1. S.C. ………………… cu sediul în ……….., str. ……………, nr. …., sector ……, tel. ……….., fax ……………., înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. ……………, cod fiscal nr. ………….., cont nr. …………., deschis la ………………….. reprezentată prin DIRECTOR GENERAL – ……………. în calitate de FURNIZOR
2. S.C. ………………… cu sediul în ……….., str. ……………, nr. …., sector ……, tel. ……….., fax ……………., înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. ……………, cod fiscal nr. ………….., cont nr. …………., deschis la ………………….. reprezentată prin DIRECTOR GENERAL – ……………. în calitate de BENEFICIAR.
Furnizorul prestează în folosul beneficiarului, servicii privind conducerea lucrărilor de construcţii-montaj a instalaţiilor industriale ………………, acordă consultaţii inginereşti, elaborează proiecte, efectuează studii tehnico-economice, acordă asistenţă tehnică, contra unui preţ.
Art. 2. TERMENUL CONTRACTULUI
Prezentul contract se încheie pe o perioadă de …… ani şi intră în vigoare la data semnării lui.
Art. 3. OBLIGAŢIILE FURNIZORULUI
– să participe direct la conducerea lucrărilor de proiecte, studii şi de construcţii-montaj;
– să obţină de la furnizorii de materiale pentru lucrarea de construcţii-montaj, cele mai bune condiţii de garanţie;
– să controleze calitatea materialelor, utilajelor şi echipamentelor;
– să pună în funcţiune investiţia;
– să presteze servicii de planificare şi organizare a muncii;
– să efectueze analize bugetare;
– să acorde beneficiarului consultaţii inginereşti pe proiectul respectiv ori de câte ori acesta are nevoie;
– să avizeze lucrările pe şantier.
Art. 4. OBLIGAŢIILE BENEFICIARULUI
– să asigure furnizorului condiţiile materiale pentru desfăşurarea activităţii sale (asigurarea terenului pe care se vor monta utilajele);
– să asigure personalul auxiliar necesar furnizorului în efectuarea proiectului;
– să furnizeze datele necesare construcţiei şi montajului;
– să plătească furnizorului preţul stabilit în contract pentru serviciile sale.
Continue reading

Contract de prestări servicii

CONTRACT DE PRESTĂRI SERVICII

Art. 1. PĂRŢILE CONTRACTANTE