Tag Archives: Societate de investitii

Contract de administrare a unei societati de investitii

Încheiat în temeiul Regulamentului nr. 3/2003, modificat de Regulamentul nr. 6/2003 emis de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare.
Art. 1. PĂRŢILE CONTRACTANTE:
SOCIETATEA DE INVESTIŢII …………………… S.A., cu sediul în …………….., înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. …………, cod fiscal nr. …………, autorizată de către Comisia Valorilor Mobiliare prin Decizia nr. ………, reprezentată prin ………………., în calitate de ……………., numită în continuare MANDATANT,
SOCIETATEA DE ADMINISTRARE A INVESTIŢIILOR ……………………… S.A., cu sediul în ………………., înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. …………., cod fiscal nr. ……………, autorizaţia prealabilă a Comisiei Valorilor Mobiliare nr. ……….., reprezentată prin …………………, în calitate de ………., numită în continuare MANDATAR
Prin prezentul contract, MANDATANTUL încredinţează MANDATARULUI administrarea portofoliului Societăţii de Investiţii …………………
Prin administrare, în sensul prezentului contract, se înţelege:
a) utilizarea resurselor atrase de Societatea de Investiţii …………….;
b) achiziţionarea, folosirea valorilor mobiliare, exercitarea şi întreţinerea (protejarea) drepturilor ce decurg din acestea;
c) tranzacţionarea valorilor mobiliare din portofoliul Societăţii de Investiţii …………….., cu caracter temporar sau definitiv, parţial sau integral, inclusiv cele prin care se constituie drepturi reale.
Mandantul acordă mandatarului toate puterile necesare realizării obiectului contractului.
Mandatarul este obligat să respecte eventualele limitări ce ar decurge din prevederile prezentului contract.
Continue reading