Contract de cesiune neexclusivă a drepturilor patrimoniale de autor

Încheiat între:
Dl. /D-na …………… domiciliat(ă) în ……………., str. ………… nr. ……, bl. …., sc. …., et. …., ap. ….., sector ……….., care se legitimează cu C.I. seria …. nr. ……… în calitate de autor CEDENT
S.C. ……………… S.R.L. cu sediul în …………., str. …………, nr. …., bloc …., sc. …., ap. …., ORC J ………., cont curent …….., deschis la ……………, reprezentată prin DIRECTOR GENERAL …………., în calitate de CESIONAR.
Art. 1. Obiectul contractului
Prezentul contract are ca obiect cedarea de către autor a dreptului de reproducere şi difuzare a operelor create de autor, către cesionar. Prezentul contract este o cesiune neexclusivă.
Art. 2. Remuneraţia
Remuneraţia cuvenită lunar autorului în temeiul prezentului contract este de ………… lei net, pentru totalul operelor al cărei drept de reproducere şi difuzare sunt cedate. Remuneraţia se plăteşte lunar la data de 1 a fiecărei luni.
Art. 3. Obligaţiile cedentului
Cedentul se obligă să transmită cesionarului câte 3 articole săptămânal pe toată perioada derulării contractului. Transmiterea dreptului de reproducere şi difuzare a operei create operează la data predării operelor spre reproducere şi difuzare.
Art. 4. Obligaţiile cesionarului
Cesionarul se obligă să primească operele create de autor şi să achite acestuia la termenul prevăzut la art. 2, remuneraţia ce i se cuvine pentru operele care au fost predate.
Cesionarul nu are dreptul să transmită altor persoane cu titlu gratuit sau oneros spre difuzare, reproducere sau cu orice alt titlu, articolele ce fac obiectul prezentului contract, fără acordul prealabil al autorului.
Cesionarul se obligă să reţină şi să vireze contribuţiile legale datorate pentru remuneraţia primită de autor.
Art. 5. Durata contractului
Prezentul contract se încheie pe o durată nedeterminată şi intră în vigoare la data de …………..
Art. 6. Încetarea contractului
Prezentul contract încetează prin:
– reziliere pentru neîndeplinirea obligaţiilor prezentului contract, cu o notificare prealabilă în termen de 5 zile lucrătoare;
– denunţare unilaterală, cu un preaviz de 15 zile;
– de comun acord.
Art. 7. Alte clauze
Părţile înţeleg, fiind în deplină cunoştinţă de cauză, asupra faptului că prezentul contract nu reprezintă o cesiune a tuturor operelor viitoare ale autorului, nefiind în prezenţa ipotezei prevăzute de art. 41 alin. 2 din legea nr. 8/1996.

Încheiat azi …………, în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

CEDENT,
CESIONAR,