Tag Archives: Finantari

Legea nr.19 din 2009 Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2009

Legea nr.19 din 2009 – Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2009

CAPITOLUL I
Dispozitii generale

Art. 1. – Prezenta lege prevede si autorizeaza pentru anul bugetar 2009 veniturile pe capitole si subcapitole si cheltuielile pe destinatii pentru bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor pentru somaj, bugetele institutiilor publice finantate partial din venituri proprii, precum si reglementari specifice exercitiului bugetar al anului 2009.

SECTIUNEA 1
Dispozitii referitoare la bugetul asigurarilor
sociale de stat pe anul 2009

Art. 2. – (1) Sinteza bugetului asigurarilor sociale de stat detaliata la venituri pe capitole si subcapitole, iar la cheltuieli, pe parti, capitole, subcapitole, paragrafe si titluri, dupa caz, este prevazuta în anexa nr. 1/03.
(2) Bugetul asigurarilor sociale de stat aferent sistemului public de pensii se stabileste la venituri în suma de 40.130 milioane lei, la cheltuieli în suma de 39.909 milioane lei, cu un excedent de 221 milioane lei.
(3) Sistemul de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale se stabileste la venituri în suma de 294 milioane lei, iar la cheltuieli în suma de 54 milioane lei, cu un excedent de 240 milioane lei.
(4) Sinteza cheltuielilor bugetare pe surse de finantare, cu detalierea pe capitole, subcapitole, paragrafe, titluri de cheltuieli, articole si alineate, dupa caz, este prevazuta în anexa nr. 2/03.
(5) Sinteza proiectelor finantate/propuse la finantare în cadrul programelor aferente Politicii de coeziune a Uniunii Europene, politicilor comune agricola si de pescuit, precum si altor facilitati si instrumente postaderare si detalierea pe proiecte, numarul maxim de posturi si fondul aferent salariilor de baza si programul de investitii publice pe grupe de investitii si surse de finantare, detaliate, sunt prevazute în anexele nr. 3/03, 4/03 si 5/03. Continue reading

Legea nr.18 din 2009 – Legea bugetului de stat pe anul 2009

Legea nr.18 din 2009 – Legea bugetului de stat pe anul 2009

Parlamentul României adopta prezenta lege.

CAPITOLUL I
Dispozitii generale

Art. 1. – Prezenta lege prevede si autorizeaza pentru anul bugetar 2009 veniturile pe capitole si subcapitole si cheltuielile pe destinatii si pe ordonatori principali de credite pentru bugetul de stat, bugetele Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, creditelor externe, fondurilor externe nerambursabile, activitatilor finantate integral din venituri proprii.

SECTIUNEA 1
Dispozitii referitoare la bugetul de stat pe anul 2009

Art. 2. – (1) Sinteza bugetului de stat, detaliata la venituri pe capitole si subcapitole, iar la cheltuieli, pe parti, capitole, subcapitole, paragrafe, respectiv titluri, articole si alineate, dupa caz, este prevazuta în anexa nr. 1.
(2) Bugetul de stat se stabileste la venituri în suma de 75.689,7 milioane lei, iar la cheltuieli, în suma de 94.767,5 milioane lei, cu un deficit de 19.077,8 milioane lei.
(3) Sinteza cheltuielilor bugetare, pe surse de finantare, cu detalierea pe capitole, subcapitole, paragrafe, titluri, articole si alineate, dupa caz, este prevazuta în anexa nr. 2. Continue reading

Sprijin pentru consultanta acordat IMM-urilor

Sprijin pentru consultanta acordat IMM-urilorCu sprijinul colaboratorilor nostri aveti posibilitatea de a accesa fonduri europene. Firma de consultanta cu care lucram in prezent ofera sprijin in intocmirea dosarului de finantare, precum si ghidarea necesara in vederea finalizarii proiectului, ca si urmarirea dosarului pana la primirea ultimei transe de plati de la UE.
Totodata oferim servicii de consultanta pentru afaceri si management, intocmire de planuri de afaceri, studiu de fezabilitate, dosarele de finantari pentru urmatoarele activitati:

– Dezvoltarea de strategii bazate pe soluţii inovative pentru crearea de noi produse/servicii;

– Studii de fezabilitate şi pre-fezabilitate privind implementarea tehnologiilor ecoeficiente,

– Tehnologii şi produse competitive;

– Crearea planurilor de afaceri;

– Management, marketing şi activităţi de promovare;

– Consultanţă financiară;

– Inovare şi drepturi de proprietate intelectuală;

– Tehnologia informaţiei şi e-business;

– Managementul resurselor umane;

– Transferul afacerii.

Investitii mici pentru intreprinderile mici si mijlocii

Cu sprijinul colaboratorilor nostri aveti posibilitatea de a accesa fonduri europene. Firma de consultanta cu care lucram in prezent ofera sprijin in intocmirea dosarului de finantare, precum si ghidarea necesara in vederea finalizarii proiectului, ca si urmarirea dosarului pana la primirea ultimei transe de plati de la UE.
Totodata oferim servicii de consultanta pentru afaceri si management, intocmire de planuri de afaceri, studiu de fezabilitate, dosarele de finantari pentru urmatoarele activitati:

– Crearea unei noi unităţi de producţie (firma/sectie/instalatie), inclusiv transferul unei unităţi de producţie existente ca urmare a unei decizii a autorităţilor publice romaneşti. Nu se finaţează delocalizarea sau transferul unei capacităţi de producţie dintr-un stat membru UE într-un alt stat.

Extinderea unuei unităţi existente pentru creşterea capacităţii de producţie;

– Diversificarea producţiei unuei unităţi existente, prin lansarea de noi produse;

– Modernizarea întreprinderii, inclusiv schimbări în procesul de producţie a unei unităţi existente (ex: modernizare instalaţii, echipament şi instalaţii înalt tehnologizate, automatizarea a procesului de fabricaţie, introducerea de noi tehnologii de producţie). Echipamentele pentru protecţia mediului, reciclarea deşeurilor, tratarea apelor reziduale, reducerea emisiilor din atmosferă se finanţează numai în legătură cu investiţiile menţionate anterior;

– Achiziţionarea de bunuri intangible , cum ar fi software, brevete, licenţe, know-how sau soluţii tehnice nebrevetate;

– Instruire specializată, strict legată de activităţile de investiţii specificate mai sus;

Suport pentru implementarea sistemelor informatice integrate si a altor aplicatii electronice pentru managementul afacerilor

Cu sprijinul colaboratorilor nostri aveti posibilitatea de a accesa fonduri europene. Firma de consultanta cu care lucram in prezent ofera sprijin in intocmirea dosarului de finantare, precum si ghidarea necesara in vederea finalizarii proiectului, ca si urmarirea dosarului pana la primirea ultimei transe de plati de la UE.
Totodata oferim servicii de consultanta pentru afaceri si management, intocmire de planuri de afaceri, studiu de fezabilitate, dosarele de finantari pentru urmatoarele activitati:

Achiziţionarea de echipamente TIC, software, mijloace fixe şi bunuri de inventar, servicii de consultanţă şi training specializat pentru:

– Implementarea sau extinderea sistemelor ERP (Enterprise Resource Planning).

– Implementarea sau extinderea de sisteme pentru relatii cu clientii (CRM – Customer Relationship Management).

– Implementarea de soluţii software pentru design şi/sau productie, pentru imbunatatirea managementului ciclului de viaţă al produselor.

– Implementarea sistemelor informatice de analiza economica si suport decizional (business intelligence systems) si a altor aplicaţii electronice pentru managementul afacerii

Sprijinirea accesului la broadband si la serviciile conexe

Cu sprijinul colaboratorilor nostri aveti posibilitatea de a accesa fonduri europene. Firma de consultanta cu care lucram in prezent ofera sprijin in intocmirea dosarului de finantare, precum si ghidarea necesara in vederea finalizarii proiectului, ca si urmarirea dosarului pana la primirea ultimei transe de plati de la UE.
Totodata oferim servicii de consultanta pentru afaceri si management, intocmire de planuri de afaceri, studiu de fezabilitate, dosarele de finantari pentru urmatoarele activitati:

Conectarea la Internet prin conexiuni broadband (activitate obligatorie pentru toate proiectele);

Achizitionarea unui calculator pentru fiecare punct de lucru şi/sau echipamente şi servicii conexe necesare pentru o retea de maximum 10 calculatoare – corelate cu numărul angajaţilor;

Achiziţionarea unui server şi a soft-ului de operare necesar;

Achiziţionarea unei imprimante (A4/A3), unui scanner şi a unei web-cam pentru video-conferinte pentru fiecare punct de lucru (max.10);

Achizitionarea licenţelor software necesare operării calculatoarelor/laptop-urilor şi pachetul office;

Realizarea unui website, achizitionarea domeniului pentru acest website – obligatoriu (dacă aplicantul nu are încă);

Achiziţionarea şi implementarea soluţiei de semnătură electronică.

Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice

Cu sprijinul colaboratorilor nostri aveti posibilitatea de a accesa fonduri europene. Firma de consultanta cu care lucram in prezent ofera sprijin in intocmirea dosarului de finantare, precum si ghidarea necesara in vederea finalizarii proiectului, ca si urmarirea dosarului pana la primirea ultimei transe de plati de la UE.
Totodata oferim servicii de consultanta pentru afaceri si management, intocmire de planuri de afaceri, studiu de fezabilitate, dosarele de finantari pentru urmatoarele activitati:

Activităţi privind infrastructura de turism de utilitate publică

– Reabilitarea/ modernizarea infrastructurii rutiere, inclusiv utilitãtile din corpul drumului;

– Construirea/ modernizare puncte (foisoare) de observare / filmare / fotografiere;

– Reabilitarea strãzilor în statiuni balneare, climatice si balneo – climatice;

– Reabilitarea/ modernizarea retelei de utilitãti din corpul strãzii;

– Construirea/ modernizarea cãilor de acces la principalele obiective turistice naturale;

– Construire/ modernizare refugii montane;

– Marcarea traseelor montane;

Continue reading

Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea şi echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare şi a infrastructurii pentru formare profesionala continua

Cu sprijinul colaboratorilor nostri aveti posibilitatea de a accesa fonduri europene. Firma de consultanta cu care lucram in prezent ofera sprijin in intocmirea dosarului de finantare, precum si ghidarea necesara in vederea finalizarii proiectului, ca si urmarirea dosarului pana la primirea ultimei transe de plati de la UE.
Totodata oferim servicii de consultanta pentru afaceri si management, intocmire de planuri de afaceri, studiu de fezabilitate, dosarele de finantari pentru urmatoarele activitati:

Pentru proiecte adresate unităţilor şcolare din învăţământul obligatoriu:

– Consolidarea, reabilitare, modernizarea, extinderea clădirilor

– Dotări cu echipamente didactice, echipamente pentru pregătirea profesională, echipamente IT;

– Modernizarea utilităţilor, inclusiv crearea de facilităţi speciale pentru persoanele cu dizabilităţi

– Informare si publicitate asupra operaţiunii finanţate din fondurile publice demonstrând sprijinul UE în realizarea operaţiunii

Pentru Campusuri pentru Învăţământ Profesional şi Tehnic (CIPT):

– Construirea, extinderea, consolidarea, reabilitarea, modernizarea clădirilor

– Dotări cu echipamente didactice, echipamente pentru pregătirea profesională, echipamente IT;

– Modernizarea utilităţilor, inclusiv crearea de facilităţi speciale pentru persoanele cu dizabilităţi

– Informare si publicitate asupra operaţiunii finanţate din fondurile publice demonstrând sprijinul UE în realizarea operaţiunii

Pentru campusuri universitare

– Consolidarea, reabilitarea, modernizarea, extinderea şi dotarea clădirilor din campusurile universitare de stat: spaţii de învăţământ, spaţiile de cazare, cantine, diferite facilităţi pentru activităţi didactice;

– Modernizarea utilităţilor, inclusiv crearea de facilităţi speciale pentru persoanele cu dizabilităţi

– Dotări cu echipamente didactice, echipamente pentru pregătirea profesională, echipamente IT

– Informare si publicitate asupra operaţiunii finanţate din fondurile publice demonstrând sprijinul UE în realizarea operaţiunii

Pentru proiecte adresate centrelor de formare profesională continuă

– Reabilitarea, consolidarea, modernizarea si extinderea clădirilor Centrelor de Formare Profesională Continuă;

– Modernizarea utilităţilor, inclusiv crearea de facilităţi speciale pentru persoanele cu dizabilităţi

– Dotări cu echipamente didactice, echipamente pentru pregătirea profesională, echipamente IT

– Informare si publicitate asupra operaţiunii finanţate din fondurile publice demonstrând sprijinul UE în realizarea operaţiunii

Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale

Cu sprijinul colaboratorilor nostri aveti posibilitatea de a accesa fonduri europene. Firma de consultanta cu care lucram in prezent ofera sprijin in intocmirea dosarului de finantare, precum si ghidarea necesara in vederea finalizarii proiectului, ca si urmarirea dosarului pana la primirea ultimei transe de plati de la UE.
Totodata oferim servicii de consultanta pentru afaceri si management, intocmire de planuri de afaceri, studiu de fezabilitate, dosarele de finantari pentru urmatoarele activitati:

Reabilitarea/modernizarea/extinderea clădirilor centrelor sociale

– Reabilitarea/modernizarea/extinderea clădirilor pentru înfinţarea de noi centre sociale;

– Reabilitarea/modernizarea utilităţilor generale şi specifice ale centrelor sociale;

– Crearea/modernizarea facilităţilor de acces pentru persoane cu dizabilităţi;

– Dotarea cu echipamente adaptate nevoilor beneficiarilor de servicii oferite de centrele sociale, inclusiv echipamente pentru persoane cu dizabilităţi.

Imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operaţionale pentru interventii in situatii de urgenta

Cu sprijinul colaboratorilor nostri aveti posibilitatea de a accesa fonduri europene. Firma de consultanta cu care lucram in prezent ofera sprijin in intocmirea dosarului de finantare, precum si ghidarea necesara in vederea finalizarii proiectului, ca si urmarirea dosarului pana la primirea ultimei transe de plati de la UE.
Totodata oferim servicii de consultanta pentru afaceri si management, intocmire de planuri de afaceri, studiu de fezabilitate, dosarele de finantari pentru urmatoarele activitati:

– Echipamente de comunicatii aferente centrelor de comanda si control mobile

– Autovehicule destinatie speciala: autospeciale de interventie la accidente colective si pentru salvari urbane, autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma, autospeciale de cercetare NBCR (nuclear, biologic, chimic, radiologic), autospeciale pentru descarcerari grele, autospeciale complexe de interventie, descarcerare si acordarea asistentei medicale de urgenta, ambulante de prim ajutor, ambulante de reanimare, centre de comanda si control mobile

– Cheltuieli de publicitate si informare

– Cheltuieli de audit

– Cheltuieli de consultanta